Djur är underbara.

Ni som läser min blogg vet att jag har två underbara katter här hemma. De förgyller ens dag, finns alltid där och de fyller ett tomrum som finns i hem utan djur tycker jag. Svårt att förklara. Men så är det.
Vi fick hem A, den äldsta katten i oktober 05 och B, den yngre katten i mars 06 och sedan dess så är man helt besatt.
De är våra små charmtroll.
Likaså var det när vi skaffade hund 95, när man var 14 år. gud jag minns när vi hämtade hem honom, han låg innan för min brorsas jacka för att det var så kallt. Och sedan dess förgyllde han vårt hem. Tyvärr lever han inte sedan 4 år tillbaka.
Men han lever alltid kvar i en ändå. Djur är underbara. Och jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dem.



C med mig i skogen 03



Visst var han söt!



Våra kissar. Våra pälsklingar



Och jag 2003 då vi nyss flyttat till sthlm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0