Duktiga posten.

Wow, vet ni vad som kom fram idag... fotona.! Wow hon behövde iaf bara skicka 2 ggr innan jag fick bilderna.
har kikat igenom dem och känner mig på det hela taget nöjd.
Skall se vilka vi skall förstora och ha i bebisrummet. Jag tror det blir fint. Kommer vara svart/vita bilder.
Bilderna är tagna av en fotograf på Söder och jag fick 5 bilder för 600 kronor. Bra pris tycker jag. Vill ni veta mer om fotografen och så så maila mig på adressen som står på sidan.

Jag har tvättat på morgonen, hade ytterligare några bebisplagg som jag med tvättat, det skall man ju göra innan de används pga eventuella kemikalier och så, och man vill ju inte riskera utslag eller så.

Sitter på balkongen i solen och njuter av citronvatten och bra musik på en radiostation jag hittat.
Nu skall det fortsätta njutas, sen ringas lite ärenden och bara vara. kanske blir en liten promenad, om jag orkar.

Ikväll är det singelmammor på teve, det är mitt favoritprogram nu.
Bebis har tryckt ut lite kroppsdelar titt som tätt å morgonen, sen har han sina pauser för att sedan strecha igen! Det är så myyyys. Skall snart laga lite mat!

Hoppas ni får en bra start på veckan.


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Hej! =) Ja, visst är det kul att ha lite proffs bilder på magen. Det är ju inte lång tid i livet man går med det underbara. =)

Jo, jag mår fint tycker jag. Börjar få mycket "tränigsvärk" under revbnen där bäbis ligger och sparkar och trycker. hihi. Lite förvärkar, sover dåligt och sånt krafs som tillhör ;o)

Hur är det själv? Vecka 39 för dig idag om jag inte minns fel =)

2008-10-06 @ 14:30:07
URL: http://lini07.blogg.se/
Postat av: Lisa

Svar: Ja, det är jätteläskigt!

2008-10-06 @ 16:34:34
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0