Folk har ett liv på helgen.

Man ser en klar tendens till mindre besökare på fredagar och lördagar vilket jag tycker är bra såklart.
Det tyder på att folk har ett liv utanför sina datorer och bloggar. jaja bortsett från mig nu när jag är höggravid och inte
orkar göra så mycket, då är datorn ett bra tidsfördriv faktiskt och det är jag glad över. Och nu när sambon är och fikar så blir det absolut lite dator o mys med katterna innan jag skall till affären och köpa lite godis tills ikväll.
Det måste jag få unna mig. har nyss duschat och gjort inpackning... och smörjt in kroppen med bodyshops peeling med passion, den doftar så himlans gott tycker jag.

Så nu skall jag föna kaluffsen och bege mig i sakta mak till affären för att köpa lite gott till idol börjar.
Får sambon god fika så måste minsann jag med få äta gott! Visst?

Ska ni med kika på idol?



Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Håller med dig till fullo. :)

Skönt tidsfördriv nu när man inte kan röra på sig lika mycket längre. :P



2008-10-11 @ 18:47:06
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0