Glöm ej prenumerera på mig.

har legat lite högt med fötterna, känns som jag börjat samla på mig lite vätska i anklarna.
Men det är enda stället. kan fortfarande ha ringar på mig. Och mina vanliga skor så det är inget mycke.
Och så länge det håller sig så så är det lugnt. kan ju ej vara skönt att samla på sig för mkt vätska.
Men det tror jag att jag slipper, förhoppningsvis.

Låg och läste lite om förlossningens skeden. Det kan ju ta kring 24h från de första intensiva värkarna kommit igång för en förstföderska. Men antagligen är man så peppad och längtar som sjutton efter sin bebis då så man vill göra allt så han kommer ut och man får beundra och pussa på honom.

Ni glömmer väl inte att prenumerara på min blogg?
Då kan ni följa allt.
I menyn en bit ner kan man lägga till en prenumeration.

Snart kommer älsklingen hem, då blir det lite handling.

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh det låter jättemysigt att vara gravid! Men är du inte lite rädd också? Det verkar rätt läskigt..:S

2008-10-03 @ 06:52:40
URL: http://dailyluxury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0