God morgon.

God morgon!
Ingen fullmåne som kom till sin rätt i natt heller. nu litar jag inte på gubben i månen längre. Så de så!
har sovit helt ok inatt. Fast på morgonen så började sambons mobillarm gå igång, och då jag inte är så rörlig så ropade jag på honom att han skulle stänga av sin mobil... ända tills jag insåg att han var på jobb o det var hans gamla mobil som låg o skrek. Grrr. Då fick jag ändå gå upp och stänga av den gamle skorven. Vilket problem va?:)

Idag skall jag nog bara ta det lugnt, eventuellt ta en liten promenad.
Det blev scones till frulle, fy tusan vad gott det är. Och jag kände mig som en bullmormor där jag stod o bakade igår.
inte alls som mina lussekatter i sundsvall inte! haha.

Nej inget BB här alltså... 5 dagar kvar idag!

Laters

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill gärna få möjligheten att se bilder på eran bebis om jag får. Jag kommer att lägga upp bilder på vår lilla, till en början helt öppet iaf sen får jag se. det kan nog vara en god idé kanske att stänga undan en del av bloggen. hör av dig om jag får äran att följa er ;.)

2008-10-15 @ 09:45:35
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Nina

svar: ååh vad roligt, tack söta du!! :)



när är det beräknade födelse-datumet?

kramar/nina

2008-10-15 @ 15:10:09
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0