Godaste.

Vet ni vad den godaste frukosten just nu är?
Jo vaniljyogurt med fiberberikat havre i som man bara häller i och rör runt.
Mums. blir som en nyttigare musli tycker jag. Så det får ni testa?
Tänkte att det säkert är bra när bebis kommer med, och man är stressad och
kanske inte hinner göra någon lång frukost.
Fastän jag har turen att min sambo skall vara hemma med oss tills mitten av december
Sen skall han jobba en vecka, sen skall han vara ledig över jul och nyåret. Det kallar jag lyx,
och det skall bli så mysigt att vara hela familjen hemma och få komma in i alla rutiner.
Men mitt datum verkar ju försvinna, idag är det den 10onde, mitt gissade datum och nej
jag tror inte att bebis väljer att kika ut innan denna dag är till ända. men man vet ju aldrig.
Man undrar varje morgon om man inte skall vakna till att vattnet går eller så?
De flesta graviditeter startar ju å natten/morgonen eftersom man har ett ämne i kroppen när man slappnar
av som gör att förlossningen startar i vissa fall. Men vi får se.

Idag är det fredag och en bra tevekväll. Sambon skall ut efter jobb och fika med en kompis så jag kan fritt zappa mellan kanalerna, det kallar jag lyx! även om jag såklart föredrar att ha honom hemma tills en god mat och mys i soffan.
Men han lär nog inte bli sen, det brukar han inte bli. Plus att han jobbar en sväng imorrn med. Så för hans skulle får bebis helst vänta någon dag med att födas. Well skulle det starta blir det såklart ändrade planer.
Annars så vet jag inte vad som händer i helgen, kanske kommer en kompis från Uppsala och hennes kille hit en sväng imorrn, men vi har inte best'mt något då det är ganska så svårt att veta om man får värkar eller är för trött eller vidare.

Annars ser jag fram emot en lugn helg. Jag håller mig hemmavid, kanske tar en promenad senare, men absolut inte åker jag inte till stan eller så... även om det nog är lugnt. men det är för stressig miljö för mig nu känner jag.

Nu skall jag nog sätta mig på balkongen med en tidning och mysa med våra små troll.

vad händer hos dig`?

Ps GLöm ej rösta längre ner i bloggen! Ds

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh vad fina namn ni har som förslag!

VAd har du för tankar kring förlossning? med smärtlindring och så?



jag mår hyfsat bra idag, är så jäkla trött bara och lite stressad över jobbtjafset, men det löser sig väl förhoppningsvis!



kram

2008-10-10 @ 11:39:13
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0