Godmorgon världen.

Det ser ut att bli en fin dag med sol. Den skall nog spenderas med lite tidningar på balkongen.
Nå längre sträcka orkar jag inte transportera mig. haha. Jo eventuellt till tvättstugan. Men då är balkongen roligare.
Älskling satt uppe och jobbade hemma när jag kom upp, han var tvungen att göra klart en redovisning så han fick sitta uppe tills kl 04 inatt och sen gå upp kl 06. Men sen är han ju ambitiösast i världen med.
Det är annat än jag, som ligger och snusar i sängen kring midnatt. Men man måste räkna bort lite av min sömn för kissepauserna under natten med. Antar att jag behöver sova.

Nu har jag precis gjort frukost till oss. Det fanns scones kvar som jag värmde. och de är fortfarande goda.
Bebis hade lite hicka imorse igen. Och nu känns det lite ömt när han strechar på vissa ställen... det är ju trångt,
och min mage är mer stram än någonsin. Hoppas han snart vill komma ut till oss. För vi läääängtar så!


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Åh vad gott med scones. :)

Det var jättelänge sen jag gjorde eller åt några.

2008-10-02 @ 13:44:50
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0