Grymt taggad.

Såg nyss på Du är vad du äter och känner mig grymt taggad för att ta itu med graviditetskilona och komma igång och powerwalka när vår älskling är född. En graviditet är ett perfekt sätt att göra en taggad för att vilja komma iform och komma tillbaka till sin egen kropp, så att man orkar med att vara en bra mamma, en attraktiv sambo och en människor med energi. jag måste säga att jag äter ganska så bra nu, mindre kolhydrater och så, dock syndar jag en del med mörk choklad men det är ju trots det mörk.

Men jag måste bara säga att jag diggar Katrin Schulman, hon är så jäkla cool. Skulle hitta in på hennes blogg... men är den flyttad? Någon som vet? jag hittar den oavsett inte. Well hon är cool och jag skall bannemig ha tillbaka min vikt till jul.
Så jag har ca 2 månader på mig... det borde gå utan att vara omöjligt.
Men gravidmagen är ända det mysigaste som finns, man känner sig aldrig ensam, bebis är med en var man är och kickar med sin närvaro. Det är underbart.

men nu när man bara har lite mer än en vecka kvar till beräknad så vil man bara att bebis skall komma så man kan få snusa på honom och lära känna den person man redan är så kär i. Det skall bli underbart.

Snart är det debatt i tv som jag måste se.

Och ni glömmer väl ej att rösta en bit ner i menyn?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här bloggar katrin: http://www.finest.se/userBlog/?uid=28711

2008-10-09 @ 21:19:05
Postat av: Hannie

Hm, jag såg också programmet med Katrin (och har sett mycket annat med henne med) och tycker hon mest verkar sjukt korkad och (ursäkta, men...) dum i huvudet. För mycket tonåring över henne och jag tål det inte! >_<

2008-10-10 @ 13:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0