Hej idag också.

Ingen bebis som verkar vilja komma ut till oss idag heller.
Bf - 3 dagar idag så några dagar har han på sig utan att räknas som försenad med sin entre.
Även om man börjar bli smått nervös för smärtan och de starka värkarna så vill man få det överstökat,
man vet att det gör ont att föda barn, men ändå så känner jag mig taggad inför mötet med vår älskling.

jag har som alla skriver försökt njuta nu av rörelserna i magen, eftersom jag förmodligen kommer sakna min mage sen när bebis väl kommit. Men då kommer jag ju ha en bebis att pussa på istället. Det är ju det bästa.
Well jag svamlar... det jag ville komma fram till var..

att jag haft en ganska så bra natts sömn förutom innan jag verkligen somnade, tycker det är svårt att få luft när man ligger ner nu. någon mer som känner igen sig?`

Vi får väl se om vår prins vill komma i helgen! Eller om han kanske rent av kommer på bf. (Ni glömmer väl ej rösta längre ner i menyn)

Idag har jag inga planer... kanske bara skall plocka undan lite och så, ikväll blir det Idol och mys i soffan... om jag inte är på BB förstås. Men det är det bara bebis som kan bestämma!:)

Kommentarer
Postat av: Linda

jo det börjar kännas lite tungt att ligga ned och vända sig... Men pröva med en massa kuddar mellan knäna, i svanken osv om du inte redan testat det. Det udnerlättar lite tycker jag ;.)

2008-10-17 @ 11:35:01
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0