Home.

Hej!l
Nu är vi hemma igen efter en mysig kväll och god mat. Testade tom att mobilblogga, men det verkar ej ha kommit fram.
Kikar nu på efterlyst, fan vad sjuka människor det finns.
jag sitter och spanar på ett par stövlar som jag blev så sugen på att köpa.men de fanns ej i min storlek, typiskt.
Jag blev verkligen förtjust- men så kan det gå när man inte ligger på!

Angående värk o så så känner jag inte direkt så mycket som jag gjorde igår, visst har jag förvärkar... men inte så det skulle starta en förlossning skulle jag tro. även om det såklart vore underbart, för idag känner jag mig ganska så utvilad.
Men jag skulle inte tacka nej till en god natts sömn till.

nej nu mys med katterna och sambon, sen sängen. och känna bebisrörelser, det är ju så mys!

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh va mysigt med en onsdags middag :)

2008-10-08 @ 22:31:49
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Vad åt ni för någonting då?

Vilken trevlig onsdagskväll!

Jo man behöver sova lite extra.... Jag fick värkar 06.30 på söndagmorgonen, och Nova föddes 23.05 på kvällen samma dag. Kom inte i säng förens vid 5 på natten.... och sov inte så himla bra då heller.... så all sömn är GULD värd!

2008-10-09 @ 09:43:09
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0