Hur naturlig är du?

Hur naturlig är du?
(alla tjejer måste göra det här)

Du har....
(x ) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
(x ) En locktång
(x) Designparfym
( x) Foundation över 200 kr (fou...what?)
( x) Ögonfransböjare
( ) Olika borttagningsmedel
( x) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( x) Läppglans över 100 kr
(x ) Hårinpackning
(x) Bodybutter japps 3 burkar!:)
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr, har hur mkt parfymer som helst.

Summa = 12

Du ...
( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder fondation varje dag
( ) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Avänder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( x) Använder hårinpackning varje dag de gånger jag tvättar håret så japps, ca var tredje dag kankse.
() Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på Gym I wish!
( ) Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 2

Du har...
( ) Tonat håret
(x) Färgat håret (jag slingar håret var 4e månad!
( ) Hårförlängning
( x) Piercat dig -i naaauvuuuleeejn
() Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Summa = 3


Totalt: 15

0-10 Den naturligaste naturliga tjejen (Aaahahaha, vad bra, då vet jag!)
10-15 Konstgjord behandlad blomma
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka, bara plast!


Kommentarer
Postat av: Nina

svar: åh vad roligt! :) då kan det ju bli vilken dag som helst.



förresten, jag känner igen dig. antingen är du lik nån eller har vi kanske träffats? :)

kram/nina

2008-10-15 @ 19:16:12
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Fashion and photo

Så ingen bebis ännu ser jag? Spännande, måste närma sig nu :)

2008-10-15 @ 20:02:58
URL: http://fashionandphoto.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jo, jag mår bra. Känns att det är mycket bäbis i magen nu. Lääängtar tills jag får träffa mitt knyte i magen =)

Hur går det för dig? Börjar du bli otålig?

2008-10-15 @ 22:18:58
URL: http://lini07.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Nej, vi vet inte vad det blir för kön. kristian tror på pojke, jag har vacklat fram och tillbaka flera gånger och nu ser jag nästan bäbisen som okönad, helt förvirrad ;o) haha. Kul med gissningen från dig =)

2008-10-15 @ 22:28:08
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0