Inatt är det fullmåne.

inatt är det fullmåne, det sägs att fler barn föds då. Vi får väl se.
Men just nu tror jag att bebis mer än gärna stannar kvar några dagar till i magen.
Skall till bm imorrn och ta prover o så, men det kan jag nog gå på. jag trodde bebis skulle kunna
så jag inte kunde gå dit. men han är en buse och skall stanna lite till.

Men förvisso skall vi ha god mat och myskväll jag o sambon o katterna förstås.
Så man får använda denna tid till lite extra mystid med sin älskling. Det är ju såklart underbart det med.
Bebis kommer ju förr eller senare ändå, bara han som kan bestämma det!:)

bara för det kände jag en ilning ner i bäckenet nu, det finns ju helt klart ett tryck neråt, även om det inte är ås starkt.

Nej nu har jag annat för mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

ja det ska bli spännande att se när bebisen tittar ut. Ha en bra kväll, vem vet det kanske startar inatt....?

2008-10-13 @ 17:01:50
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0