Inställd på det.

En kompis var förbi så vi var ner och såg hennes prins som föddes 8 veckor för tidigt. Hon hade samma bf som mig.
Han är riktigt söt, och nu längtar man ännu mera. Jag körde vagnen lite så vår bebis skall förstå att han skall komma ut nu. Men nu är jag inställd på den 25e, löningsdagen. Det vore ju helt perfekt att komma då bebis, eller hur?:)

Idag känner jag mig lite lugnare i kroppen, inte lika snäsig som igår.. då det kändes som att han aldrig skulle komma.
Men nuså,imorrn e det ju den 25e så!:)

Blev dock lite otålig när jag ringde till försäkringskassan o de sa att jag var samtal 120 i kön! japp 120! galet ju.
Tur det inte var förlossningen man ringde och de svarade så... DU har plats 120 i kön... var god dröj!:)

Nu skall vi laga lite mat här... Det är fredag och ikväll är det idol ju!

Och så måste man ladda inför imorrn... jag tänker ladda då kanske bebis lyder och kommer ut till oss!

Vad tror ni om det?


Kommentarer
Postat av: Dorothéa

Nej rörelserna har avtagit ganska "drastiskt" och man kan känna någon dunk någon gång och då gör det FÖRBANNAT ont, men det lixom spänner till i hela magen då och då.Och emellan det är det bara som en molnande värk lååångt ner i magen.



Riktigt drygt ont gör det. =P

2008-10-24 @ 13:47:43
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0