Jag är inte bitter.

Nejdå tro inte det. Jag tycker inte alls det är jobbig med alla som fråga om han har kommit bara för att jag ej loggat in på någon timme. Jag kommer inte glömma att berätta i promise. Det är baradet att jag inte lever vid mobil eller datorn jääämt jäääämt utan iblans stänger jag tom av ljudet på mobilen för att man inte orkar.

Jag trodde aldrig man skulle eller kunde bli såååå otålig som jag är nu.
Kanske är det pga sömnbrist, längtan, otålighet, ömhet och att dagarna går så himlans sakta som man liksom kan bli lite irriterad också. Well jag är ingen sådan människa egentligen, jag är glad och positiv.
Men nu vill jag bara träffa bebis, då blir man lite otålig!

Så sorry om jag är lite off ibland. Men ni som varit gravida och väntat, ni hajar vad jag menar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0