Jag vill sova.

Är vaken sen en timme tillbaka, är så öm i höfterna av att ligga på sidan så det gick inte längre.
Därför gick jag upp en sväng istället för att ligga kvar och bara stirra i taket.
Tänkte att jag kanske kan somna om jag är uppe en sväng.

Stackars de som har sömnproblem och jämt har problem att sova, jag tycker synd om dem.
Tror jag skall dricka lite mjölk nu och sedan försöka sova igen. hade det bara varit att man var vaken
för värkarnas skull så skulle det kännas lite lättare... men jag vet ej om det jag känner i höfterna kan vara värkar`?
Någon som vet om det kan sätta sig i höfterna med`?

Nu - back to bed.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Hmm, vet inte riktigt med höfterna, Men när jag fick värkar kändes strålade smärtat ut i benen.

Elina kom 4 dagar innan BF. Så, vi får se när detta knyte väljer att titta ut.

Sov gott =)

2008-10-18 @ 06:46:46
URL: http://lini07.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jo, nu är det frivilligt. Vaknade och kände mig ganska pigg. Men jag är morronpigg (kvällstrött). Hade dock velat sova liite längre eftersom jag varit uppe lite i natt. Men, men jag orkade inte ligga och dra mig eftersom jag hörde att Kristian var uppe och fogade tegel. Haha! Vi är inte kloka. ;o)

2008-10-18 @ 07:36:19
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0