Jäkla post.

Det är inte fötrsta gången som ngt kommer bort i posten. Nej det har hänt förut att kort and what ever inte har kommit fram. Inte ens försent, utan aldrig. Och då undrar man ju?
Var ju i början av september och tog gravidfoton( några av dem smyckar min header) och jag valde ut 5 st som fotografen skulle förstora och skicka till mig.
det var bra längesen som jag mailade henne och när jag inte fått bilderna i torsdags, ca 2 v senare. Så mailade jag henne igen...
Hon hade postat bilderna för en vecka sen... och de hade fortfarande inte kommit. Jag tänkte att de nog kommer på fredagen då. Men icke, så nu har hon skickat bilderna igen.
Det är inte det som är saken.... utan just grejen att mina foton som visar mycket av kroppen just för att det är graviditetsbilder, och svävar omkring någonstans, men vart?
Jag är riktigt irriterad över att man ej kan lita på att posten kommer fram... sin sak om det var första gången.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

sv: tack :D canon eos 40D.

2008-10-05 @ 22:25:33
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej du!

ja han va en stor grabb men tror inte det beror på bebisen hur det går direkt utan hur din kropp väljer att prestera... och hur mycket ditt bäcken kan öppna sig och så...=) det gick ju hur bra som helst för mig iallafall=) men det e ju inte skönt:P

2008-10-06 @ 08:42:05
URL: http://johannawingerstad.blogg.se/
Postat av: Emma

Fy vad trist - inte kul att dem är ute på vift.

Vart tog du bilderna någonstans? Vad kostade det?

Är själv i vecka 36 och börjar bli sugen på att föreviga första magen.

2008-10-06 @ 11:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0