Kakmonster.

Nu är det taclos i magen på oss båda. Det är så gott och det var ett tag sedan vi hade det.
Plus att en bit mjuk kaka med vit choklad i har slunkit ner, kunde inte låta bli, man kan ju inte frysa ner allt man bakar
det är ju trots nybakat som är godast eller hur?

Skall nog krypa upp i soffan nu, läsa tidningar och tända lite ljus. Det känns ganska så lugnt i magen nu. Känner lite värk i ryggslutet men det är också det jag känner. Får se om bebis kommer snart vilket vi såklart hoppas. Han får gärna komma innan oktober är slut. Så om alla ni som läser hejar på att han skall komma nu så kanske han lyder bättre. :)



Om ni hejar riktigt bra så bjuder jag på en bit!:)

Kommentarer
Postat av: Karin

åå gott

2008-10-27 @ 20:45:10
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Linda

bra att du promenerat, hoppas det hjälper. Min bm sa idag att hon tyckte vi skulle färdknäppa. usch det e inte det första jag tänker på nu om jag ska vara ärlig hahaha.

Håller tummarna för dig!!!

2008-10-27 @ 20:52:52
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0