Lurifax.

Okey sorry!
jag är inte och föder, jag är hemma. har bara inte varit inloggad. Vi har varit ambitiösa och gjort egen hemmagjord soppa som var superb.Sen har vi bara allmänt försökt övertala bebis att komma ut, det är ju faktiskt idag han är beräknad att komma. Men jag känner inga onda känningar så han dröjer nog lite till. Men jag hoppas verkligen han kommer snart...

Så okej jag erkänner att jag har jävlats lite med er, och aldrig haft så mkt kommentarer när jag kikat in förut. Men inte medvetet, man orkar bara inte med datorn ibland.

Men jag tyckte synd om er och tänkte iaf kika in o skriva att jag fortfarande är hemma och det verkar inte vara någon bebis som vill kika ut idag så ni vet. Men hoppas kan man ju!

Någon som har ngt knep för att man skall sätta fart på allt?


Men ofattbart nog! Det är Idag, det är BF. Beräknad Födsel! Helt galet. Jag har idag gått 280 dagar av 280. Wow!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

härligt!!!:)

2008-10-20 @ 15:04:01
URL: http://hannasvantabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0