Muffins.

Vi har tagit det ganksa så lungt idag, vad skönt det är.
Var och fyllde upp kyl och frys och bara den motionen gör att det känns som värk i ryggen.
Sötaste bebis koooooooooom NU!:)

Nu har jag bakat muffins, några med chokladsmak och några med citronsmak.'Det blev mumma faktiskt.



Älsklingen tycker om att jag bakar!:) Undrar varför? Hehe. Nej
men gud vad skönt det är med en full frys nu. Kanelbullar, scones, muffinsar.
Jag känner mig redo att bli en mamma med muffinssug nu!:)



Älskar halsduken jag fick för någon helg sen av min älskling - som en överraskning.
Jag älskar överraskningar! Men vem gör inte det? och idag gjorde den sig extra bra, det var ju faktiskt kallt ute idag.



Mage tagen idag. EN dag innan bf! Hörru bebis, det finns mycket mera plats utanför magen! *lockar* :)



Nu skall vi mysa, läsa lite och bara softa i soffan! Vi, bebis och våra lurvtroll!
Och imorrn hoppas vi att älsklingsbebis kommer på sin beräknade dag!

Trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

God kväll..Så kul med en tjej i samma ålder o ska snart ha bebis...inte många dagar kvar för er del....:)

2008-10-19 @ 21:41:28
Postat av: Patricia

Vilken fin kula du har =) står rakt ut hehehe mysigt. Saknar min!

2008-10-19 @ 23:02:12
Postat av: Sanda

O vilken mage :) Det ser ut som en flicka :) haha

2008-10-19 @ 23:58:27
URL: http://catchme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0