Mumma.

Vi bjöd en vän på mat ikväll (lördag)
Gjorde egen Ceasarsallad som faktiskt blev riktigt bra. Och drack gott vatten till det.
Sedan blev det Pollychoklad och annan choklad i soffan framför stjärnor på is som jag tyckte var sådär bra.
Så jag passade på att klippa tina under tiden, och så blev det mest massa babbel ist för att bli så insatt i stjärnorna på is. Det är så mysigt med hösten nu, man tänder ljus och äter gott och bara myser. Och snart får vi mysa med vår bebis med. SÅÅÅ MYS!

Sambon kör Tina hem nu, och jag kikar lite teve och bloggar. Och bebis har nog något vilt för sig i magen.. det är hela havet stormar just nu! MEN jag vill att han lever runt så jag blir lugn.

Nej nu är det snart sängen, inväntar sambon bara. Gäller att passa på att sova nu medan man kan!:)

Hoppas ni haft en trevlig kväll ni med. Visst är det mysigt att tända ljus i höstmörkret?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0