Mums.

Idag har jag varit effektiv a la helsicke!
Har bakat kladdkaka och så har jag bakat chokladkaka med hasselnötter.
OCH lagat en lite mer avancerad kycklingrätt. Och tro det eller ej, men allt blev gott.
Mumma. Så nu har jag gjort mitt i köket för ikväll.

Snart skall vi se på SATC filmen. Sambon har ej sett den men jag kan se den en gång till.
Den är en kul tjejfilm så vi hoppas han inte tröttnar alltför snabbt. :P

Inget nytt på bebisfronten ännu, mer än att han kickar på som attan och verkar ha disco i min mage.
Men det gör då inget, han får dansa hur mycket han vill! men hoppas han snart dansar ut till oss.
Det går i vågor det här med att vara otålig... men snart kommer jag väl vara det jämt!

Vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: Sara

håller tummarna för att det snart är bebisdax =)



ikväll tittar jag på stjärnor på is samtidigt som jag ammar!

2008-10-25 @ 20:57:13
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10610/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0