Någon mer som störde sig?

Hjälp vilken irriterande människa som var med i lyxfällan ikväll, hon tina som ägde butiken. hennes sätt att tala, i ETT och samma tonläge.. gjorde mig riktigt irriterad, ngn mer som håller med?

Well nu vankas det i säng, jag är trött som få o tänkte få mig lite sömn.
Det skall sambon med... så nu kryper vi ner.

Ses imorrn!
Sov sött kära ni!

Förresten har glömt fråga vart ni kommer från? Vilken stad/by?

Bebis trycker ut sina kroppsdelar hur som helst, sötaste! Och innan så var det hickdags!:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj det verkar vara en stor kille därinne i magen. Jag är ifrån Halmstad men bor i Lund numera. Var är du ifrån?

2008-10-16 @ 23:23:03
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0