När kommer du.

Min fråga är dagligen: när kommer du bebis?
De sista veckorna är en transportsträcka, och samtidigt som förlossningssmärta skrämmer mig SÅ är jag ändå SÅ taggad för att du skall komma. Det känns tungt att andas nu, man är liksom andfådd, men det drabbar bara mig, nte barnet som tur är. DÅ står man såklart ut med att det är lite tungt. Inte så konstigt när man har en söt bebis som tar upp hela mammas mage.
Oavsett, det är vecka 38 nu, och snart snart...mina datum finns fortfarande kvar. Den 8onde eller 10onde.
Ni läsare gissar dåligt på ett datum som ni tror bebis kommer!
Jag känner mig oavsett färdigbakad nu, så det borde inte dröja alltför många dagar. I hope.
Min sambo är SÅ taggad nu och säger varje dag att det skall bli SÅ kul! Det är SÅ underbart när han säger SÅ!



Vecka 38, 37+5

Jag vill se mamma mia på bio. Tyvärr tror inte min sambo att den är bra, så jag lyckas inte få honom med mig.
Och dessutom är det inte så lockande att gå ut nu när det ösregnar och man precis tagit en varm dusch.
Tror jag sparar det till veckan, då skall jag gå och se den, det är bestämt. Har ju hört så mycket bra om den.
Någon som sett filmen?

Kommentarer
Postat av: Dorothéa

Jag vet precis hur du känner dig.

Jag har dock känt mig färdigbakad sedan v.25 =D

Haha!!

2008-10-05 @ 16:12:27
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

En sådan vacker mammamage!!

2008-10-05 @ 21:38:36
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Linda

en till som känner sig färdig här... trodde det var ngt på G inatt men se så lurad jag blev. jag gissar att er bebis kommer den 16:e... men för er skull så hoppas jag tidigare hihi.

2008-10-06 @ 11:38:21
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0