När man inte kan sova.

Inatt var en sådan dålig natt, jag har nog bara sovit med korta intervaller.
Det sägs ju att gravida sover sämre på slutet. Men jag har ändå haft tur.
Om första natten var den jag skulle sova dåligt på först dök upp i natt, dvs vecka 39. 38+0 då är jag lyckligt lottad.
han hört att man kan ha problem med att sova mycket längre.
Nu vid 07 gav jag upp och gick upp med sambon och har precis ätit frukost.
Och nu dricker jag varmt vatten, jag fryyyser.
Har molande värk i magen, som jag ej brukar ha... och bebis känns vild, kanske vill han komma ut snart?
Brukar hur som helst inte heller ha någon värk när jag vaknar. Well inte mig emot om bebis vill komma.
Jag har ju trots allt gissat på antingen den 8onde eller 10onde.
MEN jag skulle inte bli ledsen om jag fick en ordentlig natts sömn innan han väljer att komma ut.

Idag skall jag till barnmorskan, skall höra med henne ang förlossningsbrevet.. och om vi inte kan göra tillväxt lite tidigare... 4 dagar innan bf känns lite väl sent.

Nej nu skall jag komma lite till i internetvärlden innan det blir duschen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Får hoppas det är något på gång då =D

Tänk att det bara är så lite kvar =)

2008-10-07 @ 10:53:41
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Annah - med bebin i magen

Hm kanske dax att man gissar lite när bebis tänker titta ut. Men skulle vilja se en ny knäppt bild först :)

2008-10-07 @ 11:04:33
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0