No blogging.

Hej hopp.
har inte haft lust eller tid o blogga.
har oftast inte det på helgerna när sambon är ledig och man har en massa annat för sig.
Men imorrn är det måndag och han jobbar igen, då blir det mera tid över.

Vi har haft en jättemysig söndag i solen. Åkte till en golfklubb och käkade lunch.
halstrad lax med ingefärasås och bulgurröra. Mums.
Och sen tog vi en fika i solen och en superutsikt över banan och vattnet. Rekommenderas varmt.
Sen åkte vi till ett outlet och strosade lite, älsklingen överraskade mig med en halsduk han visste jag ville ha.
Och ett kinderägg! Han är bäst!

nej nu skall vi äta lite o slappa innan det blir film hos vänner ikväll.

Bebis har hicka och är livlig, när kommer han egentligen?
kanske på brorsans födelsedag imorrn!?:)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda

ja nu är det väl dags att han tittar ut! Jag väntar och väntar jag också. Störigt att man inte kan påverka det på något sätt...

2008-10-12 @ 18:58:10
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hej hej!



låter som ni har haft en mysig helg i det fina höstvädret!

hoppas att lillen vill titta ut snart till er =)

hur länge tänker du vara hemma sen?



Jag hoppas fortfarande, har inte gjort nåt test - men ingen mens heller!



kram

2008-10-12 @ 19:15:20
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

haha joo, men jag är så nervös för att det inte ska visa nåt! f vill att jag ska testa imon men jag hade nog helst väntat =)



hur fort gick det för er att bli gravida?



vad mysigt att ni båda ska vara hemma!



kram

2008-10-12 @ 19:51:53
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0