Nu blir det tajt.

Hörredu bebis, nu blir det tajt om tid om du skall komma den 25e. Som vanligt inga känningar.... jag vill ju föda i helgen!
Men iaf så är han smart, han väntade tills efter den 25e oavsett... så det blir en kung i baren.
Men nu får det inte dröja för länge, man blir lätt otålig.
Det är städning på gården och jag som ville gå ut och gå en sväng...men orkar inte med alla frågor OOOOOOM inte bebis kommit ännu? Nej tror ni jag hade haft en sådan stor mage kvar då?Jag loovar att informera!!!

Vad skall vi hitta på idag då?
Blir väl lugnt, det värsta är att man ej kan planera eller ta sig an för mycket... man kan inte direkt åka 10 mil på utflykt.. fall bebis kommer. Ni hajar.

Så nu får ni hjälpa mig att komma på saker som man kan göra i väntan på prinsen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0