och ett till.

Fick fina blommor av en gemensam vän som var på middag i lördags. Och det jag ville komma fram till är att gud vilken skillnad det är på hållbarhet på blommor. En bukett jag fick av mina föräldrar i somras stod hur fint som helst i över en vecka. (Kanske för att mamma skötte dem så bra) de var verkligen jättefina.
Medans dessa rosor vi fick i lördags redan har börjat falna. Vad e det med en del blommor som gör att de tappar stinget direkt man ställer dem i en vas med härligt vatten? För om jag inte minns helt fel så är det väl ljummet vatten rosor skall stå i, eller är det där skon klämmer?


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Du har inte hyrt nån tensapparat? Funderar skarpt på att göra detta. Måste nog verkligen ringa i morrn så jag hinner få en innan =)

2008-10-07 @ 22:03:41
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0