Okej jag ger mig.

haha okej jag ger mig angående att killar blir mer sjuka än tjejer. de vill helt enkelt bara ha lite ömkan och sådär.
Visst är det så?
Tjejfikan var riktigt trevlig. Fick supercoola bebiskläder från Pop från två av tjejerna. Jättefint.
Är helt frälst i deras kläder. Mest för att de är så stilrena och snygga med en lagom touch av coolhet.
Well kan ej förklara.
Det var iaf trevligt. Ekströms paj var riktigt bra, så den rekommenderas.
Och nu har man ätit en massa gott.
Bebis har levt vilde hela kvällen, och jag älskar när han gör det. Det gör mig trygg.

Kände lite värk i ryggslutet innan ikväll, men jag har väl knappast sån tur att det skulle vara något på gång.
Det har jag svårt att tro. Men mina datum den 8onde eller 10onde är ju fortfarande inte passerade! SÅ den som väntar på ngt gott... väntar alltid för länge!

Nu åker hela magen runt, som ett enda stort böljande hav.:)

Det har varit en trevlig kväll, alltid kul att träffa tjejerna för lite snix snax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0