Promenad i det fina vädret.

Det fina vädret kom som en skänk från ovan idag. Speciellt när man blir på dåligt humör.
Nu sista dagarna har jag vaknat innan 06 och är uppe och kissar flera gånger. Kan ej ligga bekvämt och vill bara att
bebis skall komma ut till oss NU! De som inte gått på övertid vet inte hur frustrerande det är, och hur segt tiden går.
Man försöker vila lite och så men det går sådär. man känner sig trött i kroppen men samtidigt pigg. Svår känsla det där.

Men hur som helst, dagen har varit bra ändå såklart, min sambo får verkligen stå ut med en halvgnällig sambo men verkar inte tycka att jag är så jobbig som jag tycker att jag är. Tur han är så förstående.

Vi var ute på en halvtimmes promenad det var så mysigt. Det är så fint med alla höstlöven och man blir så glad av att gå promenader hand i hand med den man tycker om. Köpte med oss lite bullar hem så vi har fikat och nu är klockan snart kväll igen. Dagarna går ju faktiskt framåt även om det inte känns så. :)

Men man får faktiskt även ta tillvara på vår egentid nu sista dagarna...men får vi välja så får förlossningen gärna starta inatt. En del säger att bebisen brukar vara lugnare i magen innan förlossningen men vår bebis är vild som tusan. Så då kanske det inte är dags ännu ändå?

Ikväll är det massa bra teve... och så skall vi laga god mat och bara vara...

Tur älsklingen är ledig nu och underhåller mig om dagarna.


Kommentarer
Postat av: Evelina

förstår att det är jobbigt att vänta, men fokusera på att ni faktiskt får hålla i er bebis SNART! det handlar ju bara om dagar =)



stövlarna är från wedins!



kram

2008-10-23 @ 17:16:54
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Oki doki.

Å promenad gud vad skönt, själv får jag gå ut på altanen och bara stå när jag ska ha friska luft, sabla ischias att inte släppa!! =(



Tvillingar föds i genomsnitt v.36-37

Förra tvillinggruppen som var hade alla fött innan v.35 var slut, men vi i den här gruppen vette tusan, alla har fått i v.38 en till och med v.40+ sen är det jag och en till som är kvar nu då, och vi befinner oss ju i v.34 samt v.31

Sega rackare verkar vi vara =P

Får väl se när bebisarna verkar vilja titta ut =)

2008-10-23 @ 18:09:15
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0