Promenad.

Grannarna måste trott att jag varit skum. Gick ut på en promenad nyss men det är ju mörkt så jag ville hålla mig i närheten. Det blev en promenad bestående av ca 20 varv runt huset. Well det är ju också en promenad som vilket som helst. Ringde en kompis efter halva rundan det e bra att prata när man går blir så mycket trevligare, då känns det som att man har sällskap.
Jag har ju fått bakmani och har senaste veckan bakat en hel del mumsigt. och idag när jag kom ihåg att köpa vit choklad så skall jag göra en kladdkaka med vit choklad, tror det kan bli ritkigt gottigt. Vi måste ju ha ngt till filmen vi skall se senare ikväll. Ingen film utan mums eller vad tycker ni? Kan man sitta o se film UTAN att äta ngt under tiden?


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack bra:) Haft en kreativ dag på jobbet, nu ska jag ut och jogga en sväng innan jag tänkte baka lite kakor i höstmörkret:) hur är det med dig och magen?

2008-10-27 @ 18:00:20
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Emelie

Hej!



Tack så mycket :)



Jag gick 6 dagar över tiden med Alva, och varje dag blir jobbigare och jobbigare. Samtidigt vet man att man närmar sig galet snabbt, och det är underbart. Hoppas att förlossningen går bra, vilket den säkert gör, och att du får en bra tid på BB!

2008-10-27 @ 18:05:42
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

låter som ni gör helt rätt att kolla film o mumsa gott, får tiden kanske att gå liiite fortare =)?



kolla gärna in tävlingen på min blogg där du kan vinna en jättefin lila skinnväska!



kram

2008-10-27 @ 18:22:18
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Att gå över tiden har jag också erfarenhet av... Finns knappt något värre än att vänta extra länge :D

2008-10-27 @ 18:56:30
URL: http://meandmymen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag gick över 10 dagar och fick snittas.

Det roliga är att min bm sa i v34 eller något sånt att jag nog skulle föda för tidigt, jag hade känningar riktigt tidigt och fick Bricanyl utskrivet från förlossningen (som jag och min BM kom överens om att jag inte skulle ta). På BF gick slemproppen, men inget mer hände.

MEN, nu är det här ju ett "skräckexempel". Vincent var alldeles för stor och hade aldrig kommit ut naturliga vägen. Kanske kände min kropp på sig det och försökte aldrig? Vad vet man :)

2008-10-27 @ 19:07:58
URL: http://meandmymen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

5090 g vägde han. Fick veta att han var för stor på ett tillväxt-ul, och vips var ett snitt till dagen efter planerat.

Ja, man kan säga att förlossningen startade och avstannade. Jag fick värkar med väldigt jämna mellanrum, men de slutade efter några timmar.

2008-10-27 @ 19:17:20
URL: http://meandmymen.blogg.se/
Postat av: Shirley

Hej gumman.

Klart man ska ha nåt gott till filmen, det går ju inte annars hehe. Äter alltid nåt gott å vi ser på film :)

Hoppas bebisen bestämmer sig för att komma ut snart! Snart är du där ska du se och sen kommer tiden bara att rusa iväg. Längtar såå tills jag ska föda igen, med skräckblandad förtjusning. Finns ju inget som slår känslan då man får upp sitt barn på bröstet! Kram

2008-10-27 @ 19:18:54
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Bakmani hör nog till graviditeten. Nästan alla jag känner har bakat sig igenom de sista månaderna. Haha. Jag har aldrig bakat förut men när jag var gravid blev det både det ena och det andra värsta bullmorsan!

2008-10-27 @ 19:50:53
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0