Såpp.

Så nu har jag duschat, och snart kommer baby och hämtar mig.
Vi skall iväg och äta och ha det trevligt.
Han bjuder då jag inte har en endaste krona eller jo 53 kronor förresten. Haha.
Så är det när man inte fått ut pengar på 1,5 månad. Men tur man har lite sparpengar iaf.
Och snart får jag ju mammapeng och ersättning så det är bra det.
oavsett så skall det bli en mysig kväll.
Det gäller att passa på, man vet aldrig när bebis kommer.
Hoppas han kommer denna veckan. Det skulle vara perfekt.
han är igång i stort sett hela dagen nu, det är så mys.
Och hicka har han med hunnit med en gång idag!:)
Älsklingsbebis! Vi längtar!

Nej dags att knyta conversen, det tar ju sin tid.
Japp de får allt stå ut med att jag har dem skorna ute idag,
de ser ju att jag är gravid för tusiken. Sen e ju converse så snyggt med,
skulle kunna leva i dem jämt. Skall införskaffa min mörkblå med nu till hösten.

Har ni med converse?

Kommentarer
Postat av: Dorothéa

Jo tack, som vanligt.. det rullar på. Lyckades med kryckornas hjälp iaf ta mig till brevlådan här borta. Var skönt att komma ut lite.

Hur är det själv?



Har du sett våra bebis converse?



http://theans.blogg.se/2008/july/presenterna-innanfor-ringmjuuren.html



Ha en trevlig kväll.

2008-10-08 @ 17:57:45
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Nej jag har inte converseskor, men kanske skulle införskaffa ett par då jag inte får ha högklackat för läkaren och sjukgymnasten pga foglossning.



Nova vägde 3670gram när hon föddes. var alldeles lagom tycker jag. Jag hade förväntat mig det värsta av just "krystandet" och att få ut barnet, men det var inte alls som jag hade trott.

Om man bara tar det lugnt och låter allt gå i sin egen takt så går det bra, det gjorde det iaf för mig. Från början skulle jag inte ha någon bedövning alls. Sen provade jag lustgasen, men till slut var jag tvungen att ha EDA. Men allt gick bra för både mig och Nova!

Kramar

2008-10-08 @ 18:01:37
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

skulle oxå skriva att den smärtan som man kände, det var den bästa smärta någonsin, och att föda barn är det bästa jag någonsin gjort! Ser verkligen fram emot att föda nästa!

kram

2008-10-08 @ 18:02:46
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Linda

jaaaa converse - love them. lever i mina för tillfället! haha

2008-10-09 @ 10:58:13
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0