Sjukt sugen.

Igår när jag skulle försöka vila på eftermiddagen så fick jag ett sjukt sug efter snusklubba.
Jag kunde inte somna bara för det. Så sambon blev skickad att köpa en sådan till mig när han skulle göra ytterligare ärenden. Herregud, den klubban jag köpte i tisdags var där inte ens något salt i, hur besviken blir man inte då? Det är ju höjden av otur när man är så sugen på salt. Men den dagen är förbi, och igår var en bättre dag, älsklingen tog en klubba med mycket salt i. Jammie!
Så där satt jag o knaprade likt en hamster under tiden vi tittade på filmen vi hyrt.
Själv knaprade han dajm och jag blev såklart sugen på det också. Men nähä tänkte jag snällt, han får ju faktsikt ha sitt godis såklart.

Har sovit konstigt inatt igen... och jag som är bortskämd med goda nätter som gravid. Har vaknat titt som tätt, varit öm i nedre delen av magen, och ena halvan av den... svårt att förklara.Men på dagarna är värken som bortblåst. Jag vill ju iaf att värkarna skall börja lite nu, så man kan få träffa sin bebis snart. jag vill verkligen inte gå över tiden. Ikväll är det Tillväxt så det skall bli intressant att se lillbebis igen.

Nej det regnar vilket innebär att jag e fri att slappa hur mycket som helst utan dåligt samvete. Vad gör ni idag?


Hubba bubba klubba!

Kommentarer
Postat av: Linda

åhh vad det lät gott, mums! får nog köpa det senare idag hihi. tänk - snart kommer eran bebis! jag fick en ångest attack igår att jag kommer gå över tiden och bli igångsatt, hoppas inte...

2008-10-16 @ 14:44:36
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Nina J

hej, jag har min första dag som "mammaledig" i vecka 38 med BF 31 Okt.

Kul att följa fler stormagade :-)

2008-10-16 @ 15:58:28
URL: http://ninal.blogg.se/bebis
Postat av: Emmeli

Åhh, ska du få se ert underverk igen =) Är det rutin att göra tillväxt ul där du bor? Väntar spännt på uppdatering om detta ;o)

2008-10-16 @ 17:56:03
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0