Somliga går med rumpan bar.

Why me?
När jag gick på ledighet inför bebis ankomst så hade jag inte bett om att vår konstiga granne tvärs över skulle bete sig så konstigt som han gör titt som tätt. Jag vågar knappt kika ut genom fönstret längre. Man vet aldrig vad man får se.
Sist jag kikade ut så såg jag en kille i 30 årsåldern (som bor med sin mamma) iklädd linne, och INGENTING undertill.
Kontentan: jag skrek till min sambo, men herrejävlar.. kolla... meeehn, han är ju naken.. jag ser ALLT!!
Fan jag önskar jag blundade. Det är ingen brad Pitt som bor mittemot om man säger så.

Well idag i regnet står grabben och viker och ruskar platspåsar på balkongen. Och då menar jag VIKER, i fina släta kanter. Jag dör. vad är nästa projekt? Att jag ser honom sitta och mata sin mamma med tesked i köket eller?
Jag vågar inte ens gissa!

Men en sak är säker. Han har inte alla hönsen hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0