Tipsa mig.

Det är så kul att många läser. Kom ihåg att länka er egen blogg med så jag kan kika tillbaka.
Och tipsa mig gärna om andra gravidbloggar ni läser!

Fick lite smått panik innan när vi typ inte hade ngt alls hemma och äta.
Jag tjatade på min sambo om att han fick komma på ngt till mig,
OCH det gjorde han. Det blev fullkornsnudlar och wokgrönsaker. Helt ok.
Och sen var jag en snäll flicka igen!:)

Kom att tänka på Mc donalds och Burger king på tal om mat. Det är verkligen en hemsk policy de har att de måste kasta all mat som e kvar efter dagen. istället för att ge den till människor som svälter eller inte har råd med mat. Man kastar inte mat!

Nej nu fortsätter polisprogrammet som vi kikar på!

Kommentarer
Postat av: Anna L

Åh tack! =)

15 dagar, då är eran längtan snart över! ;)

Du/Ni har något så stort och fantastiskt att se fram emot. Passa på att vila och äta mycket gott, för det kommer inte tiden tillåta sen. Mycket nytt på en gång! :)



Jag födde i vecka 40+3 och ut kom en pojke på 50 centimeter och 3445gram! Idag (10 veckor senare) är han över 60 cm och väger över 6 kilo :)

2008-10-05 @ 22:02:52
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Anna L

Det gör du helt rätt i! Mys ordentligt! :)

2008-10-05 @ 22:08:01
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: pluttsan

heej tjejen. kul att läsa om hur du har de. såå lycka till när de e dax...



kramar pluttsan fam.liv

skrev in min blogg men e ej gravid, hihihh

2008-10-07 @ 17:53:12
URL: http://pluttsan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0