Tjejfika.

Idag är det freitag. (Heter det så på tyska?)
Det innebar tjejfika här hemma men nu innebär det tjejfika hos en klasskompis som bor typ granne.
Då min sambo gått och blivit riktigt risig. Stackarn.
De skulle ut och äta med jobb ikväll, och hade fixat så mycket.
Hoppas han orkar gå sen iaf. Men mår man bajs så är det inte kul.

Det är tjejer i vår gamla klass som brukar ha tjejmiddag, men nu tänkte jag bjuda på tjejfika just för att jag är alldeles för gravid för att orka avancera med mat, och fika är väl ändå godast?

Jag tar med mig allt jag köpt och så är vi hos henne ist och fikar så får min käre sambo vila sig utan att höra en massa tjejfnitter och så riskerar ingen att smittas.

Den bästa gravid-bjuda-på-fikan är såklart denna paj. Och en massa annat. Tack Ekströms.

Idag är det 17 dagar kvar. Och bebbe har redan varit en fighter i magen nu på morgonen.
Han får gärna komma ut om några dagar. Mamma o pappa är otåliga.

(Bilder från tjejfikan kommer ikväll, el imorrn)

Nu skall jag kurera min sjuke sambo.


har ni testat pajen?

Kommentarer
Postat av: jannica

okej:) allt bra idag?

2008-10-03 @ 11:47:26
URL: http://mysiigt.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0