Tjejfix.

Hittade lite foton i datorn från en tjejfest förra året. det skall bli riktigt trevligt att tjejsnacka ikväll.
För tjejdrickan får vänta såklart. Men vad gott det skall bli med lite vin när bebis kommit ut.
Då skall jag o älskling fira att vi fått världens bästa bebis.
Men ikväll blir det till att njuta av god fika och gott sällskap istället.
Snart kommer G hit och hjälper mig bära allt jag köpt.
Skall se så inte min älskling har deckat i det varma badet nu, tror alvedonen börjar hjälpa nu iaf.

Och bebis lever runt i magen, får en fot eller ett ben i sidan titt som tätt. Åhhhhh Loveee!

Nej dags att sminka facet, och bilder kommer upp sen såklart.

Tills dess får ni hålla er tillgodo med bilder från förra året.

Trevlig fredag, vad händer hos dig?

   

Kommentarer
Postat av: Linda

nej vanligt ultraljud! Ha en trevlig kväll!

2008-10-03 @ 17:31:15
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0