Trevlig dag.

denna dagen har varit fullspäckad med aktivitet, and i like it!
Först var vi iväg hela dagen sen när vi kom hem så kom vänner över och vi fikade och babblade i några timmar.
Nu är jag öm i käften efter allt babbel, nej skämt o sido, men det var längesen vi sågs så det blev mycket babbel mellan kaktuggorna och tedrickandet. M har också semester 5 veckor till så det blir bra för min sambo som kan ha ngn att åka på hockey med ibland, jag antar att vår lillgrabb är lite för liten för hockey ännu då, plus att han kanske måste lära sig att heja på malmö först innan han kommer åka med på ngn match!:)

Har hittat en gammal nyårsdekoration som katterna älskar att leka med. SÅ de kutar omkring som galningar här.
Och nu skall jag försöka kissa, det trycker på men det kommer typ inget. Gissar att bebis har sitt huvud ivägen.

Vi fortsätter frågan: Vilka är ni som läser min blogg?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag läser din blogg! :D Btw, bra recept jag fick, har testat det! :) Har du några tips på annat att baka? Har inte så mycket för mig på dagarna än att vänta på lillen haha.. :) Kram, hoppas allt går bra och att din lille kmr snart!

2008-10-28 @ 19:03:08
URL: http://lajndaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0