Trevlig lördag.

Hej på er!
Idag har ni inte sett mycket av mig va va va?
Nej har haft vänner på besök hela dagen. Så man har ju varit kind of busy.
jag älskar att umgås med folk och tycker det är så kul när man får besök.
Man är ju inte direkt så att man kan mötas på halva vägen nu, och komma hem till folk lika lätt.
Så vi har haft en jättetrevlig dag, åt pizza först, tog en promenad bland de fina höstlöven.
Fikade och spelade alfapet. Jättetrevligt såklart!

Nu lutar det mot en lugn tevekväll, sambon jobbar ännu och jag skall kura ner mig i soffan och mysa med katterna.
Hoppas ni får en trevlig kväll. Här föds det inga bebisar idag iaf. har inte direkt några känningar heller så lillgrabben vill nog vänta någon dag till!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Hej Hallå! Hoppas du mår bra!

kramar

2008-10-12 @ 08:50:08
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Patricia

Hur går det för dig? Är det dags för bebis snart? Du har verkligen nåt underbart att se fram emot! Så njut av förlossningen och stunden efter med bebisen, det är helt underbart att hålla i sitt aldeles nyfödda barn! Dom känns så härligt och luktar underbart! Jag skulle lätt göra om det idag, bara för att uppleva det igen!



Förresten va fint du har fått det på din blogg ;)

2008-10-12 @ 12:25:39
URL: http://tricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0