Ute och äter:-D riktigt gott!

MMS

Ute och äter:-D riktigt gott!


Kommentarer
Postat av: Dorothéa

Ja verkligen.

Hihi.

Inte så långt kvar för dig nu va?

2008-10-09 @ 09:52:46
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Ja du.. jag vet inte, kan ju inte sova på rygg för då får jag inte luft, lägger jag mig på sidan känns det som om man i princip mosar det ena barnet =S

Sen när man väl har lyckats lägga sig på ett "vettigt" sätt och tänker nu ska jag föröka sova, ja då lär man ju upp och kissa och efter det börjar proceduren om.

Ibland här även sammandragningar/för verkar in i det hela också -så klart.



Är så trött. Jag vet inte vad jag ska göra.

Så får man ju typ panik när man ligger där och inte kan sova, å nääe.. varje kväll börjar jag nästan må dåigt för att jag vet att jag snart måste gå och sova.

Jätte påfrestande.

=(

2008-10-09 @ 10:37:50
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0