Vill kissa.

Vi har haft en jättelugn dag. SKulle kört en runda men beslutade oss för att stanna hemma.
har gjort lasagne ikväll och fikade lite innan. Man blir så sjukt sötsugen i slutet av graviditeten.
Hoppas bebis tycker det är okej. Men det blir lite satsumas med emellan varven och mat, så det är ju
inte bara sötsaker såklart.

Snart är bf-dagen passerad och ingen bebbe ville komma ut idag.
Men vi ger nytt hopp till morgondagen. DÅ kan du väl komma ut bebis? Please.
Skall till bm på eftermiddag, hon kanske kan känna om det hänt ngt mer sen sist.
Och hoppas på ett bra svar att något hänt. Då skulle vi bli glada. Så oroa er inte om jag ej
loggat in på morgonen, jag hör av mig när det är dags.

Just nu vill jag kissa, och känner mig kissig men det är nog huvudet som trycker på, för kissa kan jag iaf inte.
Så huvudet är ju iaf lååångt ner och trycker, det är bra... mer tryck!

Lite rädsla inför förlossninssmärta men jag vill träffa bebis nu, så det får gärna starta snart.
Jag hoppas iaf att vi har vår älskling innan helgen är slut. Det ska jag se till med fotmassage, det sägs hjälpa!
Någon som hört det?

Nu åter till soffan, sambon och katterna...OCH bebishickan! Eller han slutade nog hicka nyss, sötbebis.

Bye.

Kommentarer
Postat av: Sara

hej! hittade hit via patricías blogg, e ju så roligt att läsa gravidbloggar. själv födde jag en son för 3,5 vecka sen. känner igen det där me sötsuget mot slutet av graviditeten. jag fick en ordentlig nackmassage ca 8 timmar innan vattnet gick men vet inte om det hade med det att göra =) håller tummarna för att det är dags för dig snart

2008-10-22 @ 13:37:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10610/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0