3 veckor kvar.

Godmorgon.
var uppe redan vid 06 snåret när sambon skulle till jobb. Hörde att katterna var helt vilda och sprang omkring, skulle ju ändå upp och kissa (igen) så då gick jag och kollade till dem. Ena katten hade hittat en mal som han lekte med mot dennes vilja. Och vår katt blev såå sur när malen försökte gömma sig hela tiden. Medan älsklingen duschade så höll jag honom sällskap med att babbla. det gjorde mig pigg o när han väl åkt skulle jag somna igen. Då var klockan kvart i sju och jag låg och vände och vred mig. Magen kurrade och bebis puffade. Kunde inte somna då, det är ju mys när bebis puffar.

Tog lite bilder på magen igår, och den ser ju ganska så klar ut nu faktist. Skall lägga upp bilder på magen lite senare när jag laddat över dem till datorn.

21 dagar kvar... tjugoett! *Svimmar lite till av längtan*

Kommentarer
Postat av: jennifer

Hej mallin!!! Ja nu är det inte långt kvar, skönt =) det bir en liten kille som ska heta wilton... Jo lite sammandragningar har jag haft och jag sover otroligt dåligt om nätterna, e nu de oliga känslorna som pirrar...

Hur känner du dig??? blir det en kille eller tjej??

kram

2008-09-29 @ 10:30:39
URL: http://saligblandning.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Tjugoen dagar är ju ingenting! Förstår att du toklängtar, det gör jag med. Behöver dock toklängta lite längre än dig... Här är det trettiosex dagar kvar.

2008-09-29 @ 12:32:23
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0