Åka eller inte.

Ni måste hjälpa mig.

Sambon har fått inlagt på sitt schema att cheferna skall åka på ngt uppdrag till London nästkommande vecka.
Det innebär 2 nätter borta. jag vet att det är drygt en månad till förlossning då, men det kan ju bli tidigare också, sånt vet man aldrig. Han säger självklart att han inte åker om jag känner mig otrygg. Jag vet inte vad jag känner gällande det.
Det är ju en trygghet att han bara finns hemma liksom. Men samtidigt kanske det är lite löjligt att han inte skulle få åka när det är en månad kvar. vad har ni för åsikter? Jag ber samtliga som läser att lämna en åsikt. vad hade ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Annah - med bebin i magen

Nej inte ännu, vi ska på könsultraljud den 22:a september :)

2008-09-09 @ 19:54:53
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: gabby

åh vad svårt, jag tror dock att jag hade låtit c åka, men inte följt med själv.. kram

2008-09-09 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0