Baby-look.

Såg på blondinbellas blogg att man på en sbli perfekt på vagnen!
Bebis lever vildingi magen nu, det rör sig hela tiden, det är så mysigt. Älskar när det rör sig, det gör mig trygg.


Hörde förresten på radion innan idag; det var en kille som skulle önska en låt och tillägna den till sin kärring! hallå, det är inte tufft att kalla sin flickvän kärring, han skrattade massa åt sig själv när han sagt det. ja g kanske är känslig, men tycker bara det är täntigt om man håller på att säga så... precis som det liksom skulle vara  coolt? hell no!
Jahapp, lite bilder från fikan igår.. och lite extra.

extra extra.

Förresten jag kände när bebbe kissade idag, har läst att det känns som ett vibrerande och det gjorde det. Haha. Så sött. Tänk att man tom tycker det är sött när bebbe kissar... då kan man ju ej förstå ens redan villkorslösa kärlek!! KÄRLEK!






Kommentarer
Postat av: sandra

aa ja hade väldigt mycke förverkar men de fick ja tidigt typ v 26 nångång så de va jobbigt..men tryck neråt kände ja mot slutet :D vilken vecka är du i nu???

2008-09-18 @ 23:49:52
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Postat av: Linda

kände du att bebisen kissade? vad läskigt. jag märker att hon vänt sig iaf herregud vilka sparkar jag får nu, innan var det mest små tryckningar.

Ha det bra!

2008-09-19 @ 11:14:02
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0