babyshopping.

Som jag sa, det gick lös på hur mycket pengar som helst (läs 4000) men ack så fina saker vi har köpt nu. Vi pratade om att köpa begagnat, men det är bara att inse, att vi aldrig ngnsin kommer köpa begagnat... det är bara så. Jag är lite töntig när det gäller sånt, jag vil ha nytt. Likaså min sambo. Så då var det problemet löst.
Iaf så körde vi ner till babyproffsen och först köpte vi bilbarnstolen, en ny svart maxi cosi. Riktigt snygg tycker jag. och så köpte vi två reflexer till vagnen med. Sen inne på babyproffsen så köpte vi:

Mumin påslakanset till vagnen
Kudde till vagn
Täcke till vagn
Babygym, Tummen
Speldosa Mumin
Babybjörn bärsele Active
Näsfrida
Nappflaska, dr brown - motverkar kolik
Babysitter
Regnskydd
Lekbåge till babysitter

ja det var nog det!:)
Sen åkte vi till en mysig restaurang efteråt och åt fläskfile med pasta och kantareller i philadelphiasås. Mumma. Riktigt mysigt.
Nu väntar singing Bee. är riktigt trött nu, känner mig tung i huvudet med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0