Bästaste älsklingar.

Älsklingen kom hem från jobbresan inatt. Klockan var väl kring 01 och jag vara vaken eftersom det blir svårare o svårare att sova. Det var så mysigt att se honom, och det kändes som han varit borta en evihghet, men bara 2 dagar egentligen! haha.
Han hade köpt Jean gaulitiers parfym till mig o sån förbaskat god choklad som jag bara  älskar. Finaste!

Vi pratade lite sen var han tvungen att sova pga jobb idag, och jag försökte med men somna nog ej före 04. det är ej lätt att ligga bekvämt nu. Men det är så värt att känna lillbusen sparka o kicka, det är så mys.

Nu måste jag skynda mig,.. en kompis kommer förbi o visar sin lilla nyfödda pojke!


Kommentarer
Postat av: Matteusz Tillowitzchke

oh la la! Jag har också en sådan!

2008-09-19 @ 14:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0