Bebismage v 37.

Älsklingen tog nyss en bild på mig med mobilen. Såklart är det från soffan där jag spenderar de mesta av mina dagar när vi är hemma. Haha. Man är ju inte så i farten. Eller jo vissa dagar städar jag som attans, men på helgen försöker jag att ta det lite lugnare. Man måste göra det och tillåta kroppen att slappna av. DÅ rör sig också bebis som mest och det är ju mysigast av allt just nu.

Me in the sofa right now.
Vecka 37 - 36+5.
Vad tycks om min mage, syns det att jag är gravid ?:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin din blogg har blivit! Har du gjort det själv? jag e så kass på sånt här så jag kör på standard versionen. Jag bor i Lund nere i Skåne, du då? Nu är det v 36 (35+2) som jag är inne i. Härlig mage, min syns ganska rejält nu med. hehe mysigt e det.

2008-09-28 @ 18:43:53
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Hanna

åh, vad fin din blogg har blivit!!!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0