Blondinbella.

Blondinbella is the shit. vart man är går så hör man människor prata om henne. Man ser henne i var och varannan tidning. I tv, och på olika företag. Det enda jag kan säga är WOW. Jag måste erkänna.
Jag är 27 år gammal, och lever ett helt annat liv än henne, men jag kikar in flera gånger dagligen på hennes blogg.
Jag vet inte vad det är som gjort att jag fastnat så?
Kanske är det en blandning av ett liv som 17 åring med obegränsat med pengar, starka åsikter och en kool stil?
Det är nog det och mycket mera.


När jag själv var 17 var att starta eget företag det jag minst av allt tänkte på, Då fanns det fest, sova och kompisar i skallen. Och kanske är det just det som gör att jag diggar henne. HOn är tamejfan överjäkligt ambitiös och jag beundrar det.

Vad tycker du om Blondinbella?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0