Bm och en sväng på stan.

Nu är jag hemma igen. Med mig hem fick jag en ny gravidtidning (man blir alltid lika lycklig när det kommit ut en ny), ett par ursöta manchesterbyxor från Polarn o pyret. Dyra men ack så söta, jag kunde inte låta bli, som alltid när det gäller deras kläder. Ät även en supergod räksallad i gallerian och kunde nästan inte sitta så länge eftersom bebis bökade och kittlade mig med sparkar o rörelser. Sötaste bebisen!

Bm-besöket gick bra. Mitt järnvärde ligger nu på 122 så det har ökat rejält, det är bra det. Mitt sf-mått följer sin kurva uppåt, fortfarande inom normalvärde men ganska så högt! blir nog en stor bebbe!:) men huvudsaken han mår bra så spelar det ingen roll. Mitt blodsocker värde ligger bra, på 4,7 och hjärtslagen på 147. Sötaste bebisen blev lite kickig när hon skulle lyssna på magen. Haha. Dock ligger han fortfarande med huvudet uppåt, busen! Hoppas han vänder sig snarast.

Nej nu skall jag lägga mig o bläddra i nya tidningen!


Kommentarer
Postat av: Karin

nä var ju bara där en timme

2008-09-09 @ 16:53:31
URL: http://karinolofsson.se.se
Postat av: Annah - med bebin i magen

Tack detsamma!

Vi har BF slutet på december.

Japps jag känner av bebis hela tiden, en riktigt galen liten sak i magen :)

2008-09-09 @ 18:03:31
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0