Choklad.

har fördrivit några timmar i telefon. Det är nog ett tjejigt fenomen det där med att babbla i telefon. Det är sällan jag hör att min sambo har suttit o babblar i telefonen med ngn kompis i en timme, det finns liksom inte. han kanske vill använda sin tid till något vettigare (?) fast jag har alltid gillat telefonen. Så mycket att mina föräldrar var tvungna att ha kod för mobilsamtal på hemtelefonen när manvar 18, annars kunde räkningarna lätt bli flera tusen när jag varit i farten. Lite utanför kände jag mig dock när brorsan slgo in koden och jäklades med mig. Men som man bäddar får man ligga...

Samma dag jag flyttade hemifrån togs koden bort haha, jag var nog kind of a gangsta!:) Eller som man också kan kalla det typiskt tonåring.

har knapprat i mig 86 % choklad och känner mig nyttig, nåväl det kunde varit värre. Men jag har inte bara mig själv att tänka på, då går det lättare. hade det inte varit för det hade jag suttit här med en fet marabou mintchoklad och massa annat. Så nu är jag faktiskt duktig.

Nu är det visst fotboll, jag skulle bara säga hej! Men nu skall jag heja på Zlatan istället, gör ni med deT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0