Dags att göra nåt.

Detta ahr nog varit en av de lataste dagarna på länge. Kanske för att jag vet att vi skall på utbildning ikväll, och tar det nog därför medvetet lugnt. Det är skönt att ta det lugnt ett tag, men inte för lugnt, då blir jag rastlös.
Det finns så mycket smågrejer jag borde fixa med, men oavsett hur mycket tid jag har så hinner jag inte (?) Hur kommer det sig att man är som effektivast när man har som mest att göra`? Så känner jag i alla fall, är det någon som håller med?

Nej nu skall jag kolla upp alla brev jag skall posta, kolla upp när bussen går (sambon ska möta mig på plats) och en dusch kanske skulle kunna sitta på sin plats.

Hoppas föreläsningen är bra, jag har höga förväntningar och hoppas att den lever upp till det.

Ha en bra eftermiddag, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0